Symaskin!

Da var omsider symaskin kommet i hus… Min egen symaskin!!!
Har fått den hos verdens besteste bestemor, som også hadde med litt stoff fra mamma når hun var på besøk tildligere i dag… Mamma skulle også være med egentlig, men det skar seg.
I morgen har jeg jobb etter skola, så da blir det vel pent lite handarbeid, men på torsdag!
Tenker det blir en tur innom Fretex og kjøpe noe mer stoff, og kanskje Småvarer & Co i Storgata også, ser ut som en morsom butikk.
Passer egentlig bra at jeg skal jobbe i morgen, siden jeg er blakk og lønna ikke kommer før torsdag =P
Forøvrig så går det fremover med lappeteppet

Rakk og strikke 5 trekanter før skola i dag, begynte riktignok ikke før 12:30, men jeg er ganske fornøyd med innsatsen. I tillegg har jeg strikket 1 i kveld, så blir det vel et par til når vi snart skal spise vafler og se film her i huset =)
STATUS:
9 ferdig
87 igjen

2 thoughts on “Symaskin!

Legg igjen en kommentar

